AKU BENCI KAU BODOH

Syafiq Salleh :)




okay go! budak yang kat atas nehh, new bestie doe T.T masih mentah dalam nak mengenal dunia aku :p haha. kay, he's known as Syafiq Salleh, fifteen, teenager from Batu Pahat, Johor. cute kan? ;D haha! yeahh itu memang patut bagi dia. picture kat atas tew, kakak dia, first time aku tgk3 album dia, aku fiker tew GF dia. bila aku tanye, kakak dia lah -.- malu kot aku :P hehe. kakak dia comel tahu :P hikhik ^^ time aku text ngan dia, dia banyak kali buat aku tegelak. gelaran dia, SuperLoad. haha nanti dia macam cover-2 dia punya terasa. macam lah aku tatau :P haha! kay, itu gurauan saje okengg! lepas raya haji aku nak pi jumpa dia  kot  -.- ngahaha. dahlah muka macam ex aku :P eeee geram aku woii.  wehweh! apa yang aku tak percaye, aku orang first yang jadi girl bestie dia :O biar betul kan? haihh tapi tew kenyataan. aku pon tak percaya. dia ni main terjah je kalau dapat girl --, no, aku suka bekawan je kay. hahak. aku sayang dia and fun gila jadi kawan dia! haaakbaii.