AKU BENCI KAU BODOH

my meow T.T

BEFORE

AFTER :'( 

kay, kucing aku dalam keseksaan. aku rela dia mati daripada aku tengok dia terseksa. effect dia gadoh tak ilang lagi, makin teruk, aku nak bawak pegi jumpa vaterinarian. tapi ni meow aku sorang, semua bukan nak tolong  :'( tew je. dia makan okey je. tapi weak gile. aku sedih gila :'( dia lah kucing yang paling aku sayang! God, don't let it suffer like that )x i can't defend it! time dia gadoh haritu, dia luka darah2 kat dada and kat tengkuk dia. aku punya nangis jangan cakap lahken. then hari jumaat tew aku tak sekolah. aku sanggop miss class tushen aku demi seekor kucing T.T betapa aku sayang dia lebih dari diri aku. haihh. mata dia dah memang sakit dari dulo. taktaw kenapa. berair jee. masa mula mula bela tak pulak (tgk gamba atas) Ya Allah, kalau lah boleh aku amek keseksaan itu T.T aku nak meow aku yang lama. yang sentiasa aktif, sehat, bulu gebu, badan gemok, mata cantik T.T aku nak dia giget3 tangan aku tew :'(  aku nak tidur dengan dia and aku nak dengar suara biseng dea kat dalam rumah nii!! T.T Ya Tuhan, sehatkanlah meow sayaaa :'/