AKU BENCI KAU BODOH

Fatin Hidayah Hashim :)



hello, this is my best friend forever T.T she's my new bestie. i love her. huaaaaaaa~
*speaking kunon* :P bhaha! kay, ni new bestie aku aow! Fatin Hidayah Binti Hashim! known as Aten :) damn cute kaaan! :D ekcely dah lamaaaa kenal dia. since kat speesh lagi kot. kalau tak, moko.mobi. tak ingat dehh -.- ex dia exfriend aku, izhar shabiq -.- haha. baru sekarang baru nak close close getuu ngan aten :P hikhik. bout dia, dia nehh kuat bebel -.- kalau on call pon aku rasa panas telinga aku denga dia bebel XD apa lagi jumpa. hakhak! dia caring lah. suka denga story orang katanyaaa :P tengok cara dia jaga bf dia pon dahtahu :'> untung dapat aten. huaa. untunglah jadi bestie dia. teringin nak jumpa dia tahu? teringin gila. tapi jauh. dia JB, aku Kluang T.T memang boleh pegi sane, tapi susah ;D haha. sacrifice sacrificeee! dea kata lepas dia exam spm, dia nak datang kluang! weehaa ;D  time texting ngan dia, best doe! rasa chemistry-of-bestie tew :') hikhik. hope tak lost aten. nak member ngan dia sampai tuaa :P hee. sayang aten! moahmoah! kbaii ^^'