AKU BENCI KAU BODOH

Dear Failure, You're Damn ,,!,,


* benda yang paling aku tak suka adalah orang baling taik kat aku :) kau tahu kenapa? jangan tanye kenapa. aku tak suka carik pasal. tapi ade jee yg buat taik ngan aku -.- apa masalah kau bodoh! persoalannya, apa masalah dia nak perli3 aku edit gambar? apa permasalahan nya? look, apa guna ada photoscape, meitu, picnik, pizap, photoshop and bejadah lain lagi tew ken? memang. aku malas je nak bukak mulot. biar aku backstab dia! ngaha. aku taw lah aku boleh go dlam mengedit. semua grafik aku geti. tapi tak lah pro gile babi an. just buat ade ade. nak cuba kreativiti. tapi, kefaktaan nya ada orang tew memperbodohkan dirinya dan cuba menjejaskan prestasi pengakalan nyaa -.- mana akal sehat anda? boleh fikir rasional kot? haihh. kalau nak edit pon salah, kau saman pembuat 'editor' tew sana. lepastu baru aku tabik hormat kat kau :) kalau edit over tew lain cerita, dari tak cantik terus jadi cantik. itu kreativiti !!! -.- gerr. 

jangan nak haii sangat lah. dahdah. anda tew dah besar. tamo malukan diri sendiri kay? tak semua orang sependapat dengan anda. ada yang kata ''menarik'', ada yang kata ''tahpape edit over''. sayang, itu cemburu namanya :) dia ade, awak takde. kan? haaaa. kalau awak pandai edit, senyap. takpayah nak mengkritik sebesarnya orang tew. tiada sesiapa sempurna. kalau na orang lain ajar kan edit gambar, boleh jee. boleh sangat. tapi sure aku akan jawab ''ikot kreativiti masing-masing jee''. ngahngah :P nak kata editor tew susah nak paham? yah, memang. usaha yg penting kot! kalau setakat usaha cemburu bodoh tew, lebih baik cebokk muka oii! ;D basicly, awak takde hak tahu nak memprotes kemahiran seseorang :P apa yang dia ada, itu lah anugerah. kalau awak tak ade, maybe awak ada anugerah yang lain. haa, kan? 

what? muka kat luar lain, kat gambar lain? awwwwaaakkk! kalau edit nya lawa, mesti lah dari muka nya yang lawa -.- well, setiap orang ada kecantikan sendiri :) samada cantik luaran atau cantik dalaman. maybe time nampak kat luar tak seberapa lawa macam dalam gambar, itu maybe inner beauty. kalau dah memang bebetol hodoh tew lain cerita lah kan -.- see, aku edit gambar just set bloom je. nak ratakan gambar je. banyak gambar aku yang jelas nmpak muka aku. nak suruh aku buat muka macam mana lagi? edit macam mana lagi? hadoii peningg3. bersyukor lah apa yang ade. remember, kalau kau cantikk gila babeng, ta semestinya kau cantik selama nya. takdir menentukan semua. misal kata kau tenga ngata gambar orang, tetiba kau kelua, kau eksiden, muka kau hancur? apa kau nak bangga kan lagi? haihh. besederhanalahh heiheii -.- dapat mulot pon jangan nak murah sangat bekata kata macam pantatt ngeneng!

sememangnya kau big failure, big failure, big failureeeee !!! gravehole your place \m/