AKU BENCI KAU BODOH

Akim Ahmad :)



gambar diatas menunjukkan seorang lelaki yang bernama Akim Ahmad yang dimana hanya Akim menjadi nama gelarannya -.- beliau amat dikenali sebagai Kuki Monsettarrr di pesbukk. oyeahh! dia berumur satutujuh tahun dan bakal menduduki peperiksaan Si Penderaan Mental. ngahaahah XD do the best kuki. hmm. Johor Bahru tempatnya dan City Square menjadi sarangnyaa -.- apapun, beliau seorang yang berjiwa kacau, baik hati ikot time, suka mencari pasal, gila gila ... dan lain lainn! ;DD mula mengenal nya pada bulan 11 tahun lepas (kot) -.- kenal kat moko. mula mula gadoh. pastew baik, then time kawan pon ada gadoh lagi. haha. loser \m/ haaaa. (aku ada hak nak kritik dia, muehehe) weelll malas nak cakap politik -.- kay, dahlama kenal dia. dahtahu semua rahsia dia.. kot! don't worry kuki, i'll keep your secret in  ma pocket :'> ngaha. sepanjang kenal dia, takpernah ada jodoh nak meet :'/. entah bila tah nak meet. aku dah ajak lepas PMR, dia nak lepas SPM. gedikk -.- haihh. dahlah nextyear dia nak stay KL, kan kuki? :'/  apepon sepanjang aku kenal dia jugaklah, aku happy ngan dia even as a kawan tak rasmi :P kerane perangai 'cool' dia kot aku selese kawan ngan deaaaa ;D call je, aku malu sikit kalau bekomunikasi ngan diaa -.- maki maki dah jadi kebiasaan. kuki, ily! XD hahaha! what ever lah kau akim, dah cakap taknak lost contact kan? even masing3 menyombongg? okayy, janji boleh? okaygoo! well, apa apa masalah kita salu share kan? even masing3 buat hal masing3? kan? grr -.- 
loveya, kbaii! ^^