AKU BENCI KAU BODOH

Heart Broken? Am I?


 today, rasa macam jantung nak tekeluar. apa yang aku buat selama 3 bulan ni, tak bermakna. couple tak buat harapan, macam bangang je kan? takde ape yang di kejarkan. better break je kan? buat sakit hati je. pendam macam pekasam, lama lama busuk jugak. haha. kelakar. even jauh, aku dapat serious dengan R. taktahu kenapa. chemistry kuat sangat kot? nak kata benci, tak. kurang minat perangai dia jee. banyak kali sakitkan hati aku, buat aku terasa :'( lepastu mintak maaf. ee. piker aku ni apa? memang, aku tak pandai show love aku kat lelaki. uneasy okay. aku taktahu nak cakap macam mana, betape kosong jiwa aku bila dia cakap '' you not for me, me not for you ''. shitt. aku gurau je cakap macam tu. dia boleh reply benda yang sama. cara text dia pon aku dahtaw. dia serious dgn ape yang dia cakap. what ever, takde couple yang selalu bahagia, kan? ade je dugaan. haihh. get ready to be a single jelahh :'>

                                       

  • heart broken 
  • heart ache
  • disappointed
  • squabble
  • depressed
  • stress
  • upset
  • unmerriment
  • wrong method
  • crying
  • unjustifiable
  • loathe
  • haunted
  • ember heart
  • emotional
  • anxious 

                                                                    MY CONDITION