AKU BENCI KAU BODOH

FRIENDSHIP, I Love It :P

                         

ni, che nak kasi habaq kat hanghang yang ni laa temanteman che :'> teman insyaallah dunia akhirat, teman segala teman, memang teman ofcoss teman ah! :D che sayang depa sangatsangat naa, depa sayang che dak?
VVIP je yang ada kat page ini okayy.


                                                       MIKA YUYAA / NOOR ATIKA :)



  • haaaa tediaaa, inilah kawan yang palingling aku cinta. dah kawan dari umur 5 tahun, dia ni jiran aku, apa apa semua dia, dia! :P ni lah kakak aku, makcik aku, mak aku -.- nenek aku, lecturer aku, shoulder aku, hmm :'> ilovehersomuchlah! takde siapa sehebat dia woy. kau nak dia? ah jangan harop! dia aku punya! XD okay, dia ni gila gila, COMEL :'>, caring, prihatin, woho and etc. susah senang suka duka semua dengan dia. ada part kami sekepala, ada part kami tak sekepala. haha. dia ni baik, taksuka cari pasal ngan orang. dia ni serious and kuat merajok :P ngaha. kami nak kawan selamanyaa <3
                                                UMIERA SASA / SAIDATINAH UMIRAH :)

  • haaa inilah umiera sasa! :D cantik an an? jumpa dedepan lagi comel. sangat comel. hihi. kenal dia time aku form 2(2010). kira kawan baru jugak lahni. tapi mase first kenal, sumpah aku tak sangka itu dia -.- muka dia nampak macam lembot je. tapi hati, hm! ganas oyy. hahaha. takut aku time dia marah and ngamok. macam nak tetanggal bumbong. ngahaha! well, dia ni famous laa kat sekola. dia ni caring, penyayang, best gila kawan dengan dia. dia ni memahami, even kekadang mulut dia takgeti simpan rahsia. haha. takpe, kau baik sayang :P haha. mulut dia kalau dah bukak, memang berbisa semua -.- dia same pendek ngan aku jee. yang bestnya, dia ni kepala gila gila. time aku menggila, dia layan. wuhh, sayang dia :)
                                              ARAA PHOTOGENIC / NORSHAHIRAH :)

  • what about this? ada comel kan? wahh. mesti ramai suka dia :'> yess, tengok muka dia pon dah tahu dia ni lembut kan? haaa. tediaa. memang dia ni lembut, sopan, pendiam, caring and etc :) sooo awesome lah. kalangan dorang, araa lah yang paling aku respect. haa. dia ni senyum :) je keje. tak kira time marah, sedih. tu yang buat kitorang suka bekawan ngan dia. haha. aku kenal dia dah dari standard 3. tapi mula rapat taun ni lah kot. haha. then, abang aku suka dia :P jangan tanye kenape, sebab comel kan? hikhik^^ dahlah cool, watlek jee. best jadi dia, hati tenang, haha. dia ni olahragawati sekola aww. ape ape acare larian, dia je number satu -. geram aku ngan kaki dia. haha. lagi, dia beruntung sebab dapat bf yang caring. aku suka cara gitu. sesuai ngan dia. hihi. sayang dia jugokk :)
                                               VIOLYN SHENTA / FARAH NORIZZATI :)

  • hello! kenapa tengok picture atas ni lame lame? cantik? comel? lawa? anggun? terpegun? yesss. dia lah segalanya dalam bab perfectoo ^^ hihi. she's sooooo wellknown. sooo famous. haa, jangan cuba nak caras dia okengg. dia ni mulut berbisa. so korang jangan sesuka hati nak judge dia okeng! kenal dia time aku form 1. baru mula nak rapat tahun 2010. haha. dia ni caring sangat. kelakar. well, suara dia comel taw, macam kartun :P hihi. suka denga dea cakap, nanti aku tegelak sesorang. hakhak XD basic, dia ni tinggi, lebih tinggi dari aku. aku pendekk :( hm. dia banyak pengalaman bestbest. time bebual, dia lah yang paling matang. suka denga dia beleter. ganas boleh tahan. kadang kadang kitorang sekepala :) hikhik sayang dia woott! :)
                                              AZIE AZIYANA / NUR AZRINA AZIANA :) 

  • so.. what your commentos? suke taaaa? ^^ ofkos suke kankan! haaaa. dia ni lain dari yang lain kat team aku. dia ni soooo cute, nice, baik, caring? haa. caringcaring ^^ kenal dia time standart 3. mula rapat tahun ni laa ;D haha. apalah. dia ni gila gila boleh tahan. sooooo gedik. tapi, gedik dia gedik natural. tak buat buat. untunglah dia ada anugerah macam teww kan :'> aku pon tak dapat nak tiru. tapi, kitorang dah terbiasa sangat dengan perangai dia. dia ni cool, sangat cool, sporting, watlek gile. haha. funny pon adaa :D yang aku tak puas hati, aku ashik besaing ngan dia je time exam subject BI. pehh aku ngan dia je belawan. kadang3 dia highest mark in class, kekadang aku. haihh. aptb lah :D tapi aku tak piker tu semua, janji dia ikhlas kawan ngan aku. hihi. well, sayang dia wehh ^^ 


Soo, best tak cerita dorangg? hope best lah. haha. aku taktahu nak cakap ape, dorang memang terbaikk gila! sayang gila kat dorang <3 aku taktahu nak cakap sebab aku sayang dorang, ikhlas. dari hati. tak dapat tergambar macam mana rasenye. hikhik ^^ poyo kan ayat? haa. kitorang nextweek nak PMR. nak do the best. mohon doa dari korang lahh. doakan kami bejaye/lulos. haaa. okengg? thanks for the reading yaww. hargai rakan anda sebelum anda dipijakk XD ngaha. kawan yang baik adala kawan yang tak ajar kita benda jahat, pandai amek hati, memahami, semua kebenaran, kawan yang tahu. kalau break, cari kawan. kalau susah cari kawan. segalanya kawan. jangan lupa kawan ay. dosa tahuu XD ngaha. jaga hati kawan, itu paling penting. hancurnya sesebuah persahabatan itu ngajar kita untuk matang. bukan cari gadoh. soo, jangan pentingkan sangat boyfriend/girlfriend tuu :P friendship lagi best apa? haa kan? haha. enough for this page. kbaii.