AKU BENCI KAU BODOH

Nurul Atika Binti Sodien?? What the hell? -.-


 heyy, apa rasa tengok gamba nih? ada rasa macam dia ni sakai tak? aku bukan nak nganjing, tapi inilah dia yang di namakan sweet talker :) tak percaya? haha. here, aku bukan nak buruk kan dia, tapi ini aku jadi wakil dari member3 sekola aku tok hebah kan pasal dia. yahh, dia ni memang taktahu di untung. dulu kitorang rapat gila babi macam hape -.- semua same same. dalam diam, dia backstab kitorang, pinjam barang orang pastu lambat pulang. dia kutuk, temper dia jangan cakap. ekcely dulu kitorang takut dengan minah ni. sebab, dia salu buat kepala dia. bukan takut apa, takut dia mengamok. dia mengamok dahlah macam babi mengaum, suka sangat 'azan'kan oranglain, padahal dia? amboii takpayah tahu lah -.- dia classmate aku, dudok depan aku. dia ni bangang siket, FYI, dia lah penyebab aku failed dalam exam, aku failed dalam idop aku, aku jadi liar, family aku benci aku, family aku anggap aku sosial gila, pelajaran aku merosot and dialah penghancur friendship aku -.- ni semua kerja dia. aku benci dia sangat! :'( minah babi! taikk ah. memang palat seumur hidup dia. aku nyesal sangat kenal dia, even dia pernah sayang aku and korban banyak masa demi aku. untuk apa? semua keburukan -.- takpe, aku hargai sebagai manusia :))

however, dia ni kuat nangis tahu? nampak je macam ganas, kuat, tapi dalam hati dia soooooooo slow -.- haha. no wonder, semua air mata dia air mata palsu :) yah. benci! kalau kitorang ada plan na pegi mane mane, kitorang taknak bawak dia. sebab apa? 1, dia salu takde duit, 2, dia suka pinjam barang orang, 3, dia dengan kepala temper dia -.- yess, tediaa. kan? haritu aku ajak dia teman g town, aku nak beli barang en, pehhhh kat town macam siall -.- dia banyak kali buat aku bengang! tapi, aku cool jeah. dress up dia dahlah barai. orang keling pon dia cakap ensem. well, kitorang call dia macha :) sebab? ah piker sendirik :D wtf! aaa, malas nak panjang en. then, dia banyak pinjam barang member3 aku, baju, seluar, snowcap, bag, sandel, kasot, haihhhhh. nak kata dia miskin, rumah besar -.- hm.. apa nak jadi? kalau ye pon, lepas pakai tu pulangkan lah teros. takpayah sampai orang tu marah gila. t susahkan diri sendiri juga! gambar atas tu, dari atas sampai bawah dia pinjam. snowcap aku, baju deqno, seluar deqno, selipar aku -.- taktahu  lahkan kalau bra and underwear pon dia pinjam orang! :'> haha.

tadi, kat sekola, kitorang belasah dia. aku, mika and araa tak join ah. just tengok. hahaha. ni lah yang dorang nak selama ni :'> aku tak, aku bukan jenis yang macam teww **baik XD haha. memang betul lah, aku tak suka cari pasal, bagi aku, biar orang caras kita, jangan kita caras orang :) haha, kelakar en? well, first round time kat perhimpunan, semua senior join, pehh sumpah gempak! second round, time rest, lagi ah gempak siaaa. umira, deqno and azie lempang3 tumbok3 dia. yang kami hairaaan, dia ta melawan -.- well, dia dah lost back up :) sebelum ni dia lah jalang at team kami. ni lah manusia, telalu obses -.- err. aku denga cita dia nak bawak balak dia turon tempat kitoranng, kononnya jadi bekap dia? ahhh aku lebih kenal lah bf dia. bf lembik, pentan lebih. footballer? nak tgk kami punya kick? lagi haaaaiibat! XD haaa. what ever kau ekaa ,,!,,





seee? dorang punya ah palat habisan! haihh, aku malas jee kan -.- tapi takpe, aku just see, kalau dia sentuh member aku, bapak dia aku jadikan 'lecturer' tokdiaaa. haha. so, nak PMR, aku takut dia tak restu jee. ah ape aku ngesah. Allah yang tentukan, bukan diaa. if dia tak restu aku, aku laaagi tak restu dia -.- haha. kitorang akan selamenye benci dia okengg! :P aku? entah, tengoklah macam mana ;D member aku tak lah kejam mana, aku rasa dorang akan maafkan jugak kot. hati perempuan ni lembut, jangan cakap perempuan ni kuat gilagila :) noo, aku perempuan, aku tahu laa XD haaa.