AKU BENCI KAU BODOH

Moko.mobi, damn miss yaa :')




kay, nih pulokk bout MOKO.MOBI :) Aku ngaku yang aku baru dalam moko. tak lah baru. dalam setaun lebih gitu. aku masih ade rase nak join balik moko. sebab budak moko semua best best. matang3. just tempat dia tertutop. ade room sendiri setiap orang. soo, mokies ni maybe ade yang sombong bagi aku :) haha. tapi tempat nehh unik gila. siyes wa cakap. macam3 aktiviti ade. tapi nak pm dia punya lah susah. kene ade point baru boleh sent private text. haihh. first join, aku sumpah bodo bodo gila. haha! dahlah campur orang pilipin, thailand, and paling ramai orang JB and Sabahan. KL tak ramai sangat. utararean lagi lah siket. aku ada member filipin, sabahan ramai, tapi dah lost contact kebanyakannya. JB ramai gila. tapi tak rapat sangat. 

orang yang first aku kenal, wawan muza, then ace skylite, then amira ventura then akim then then then ~ aku dah lupa. haha. dorang ade lah bagi aku 'ilmu' kat moko nehh. dorang bepengalaman eng. haha. yang best moments nye room to room ngan kawan kawan aku :') yang dari speesh ke moko. haha. kelakar gila. aku pernah rapat iyra, rara. kawan aku dulo. haha XD ohyeahh aku lupa, dulo lahkan, kat moko aku guna nama fake, lara. ngahngah. berdosa aku tipu tipu -.- hakhak. bukan apa, aku ade sebab tuka nama. takpayah tahu lah ape sebab nye. hm :'/

kat moko aku mula rase tenang :') dahtew, aku tahu ketenangan tew datang sekejap je. pikanoh mula beep aku lagi. dia carik pasal kat moko pulak. senanye dia takde masalah pon ngan aku, just dia nak backing member dia -.- ah mampos ah ~ sara amilia, member rapat aku kat speesh, dia backstab aku, pastew tak habis3 carik point ngan aku. sampai dia hancurkan relationship aku ngan alep. haihh \m/ sorry sara, aku tetap sayang kay sebagai manusia :') or nama  fake kau, iera :')

moko pon tempat gadoh jugaa, budak nih rajin invite aku at roomroom bodoh tew semua -.- semata mata nak suroh aku perah ayat aku. pandai leteww --, haha. yang paling gempak time gadohgadoh between budak semenanjung and sabah. tahpape. sabahanjenglah, hapelahh! heyy, sabah takan jadi tempat yang aman lah kalau tak kerana jasa orang semenanjung -.- err. masalh tew dah selesai kot. aku pon malas nak pk. dah lah ramai gay ;D geli doe aku. aku masok room dorang jeh, tenga blu blu -.- budoh! haha. moko pon tempat luahan perasaan bagi aku :') if ade masalah, private album, then cakap ape yang tak puas hati. then plod plod plod! haha puas hati gila. moko takde cerita yang best sangat sebeb aku rasa macam biasa jeah. takde yang special sangat. wkwkwkwk :P but, moko the best :') thanks bagi aku pengalaman T.T