AKU BENCI KAU BODOH

Communate, i miss the moments :')

speesh logo


gambar DP katak yang belum di upload ;D
dan ia mengambil masa untuk admin app gambar tew -.-

hello peeps, pena nampak tak logo yang kat atas nehh? kalau dah penah nampak tew, untunglah otak pernah bekembang :) kalau takpernah nampak, dah diam je kay. haha. aku join community nehh since disember 2009. lama kan? but aku banyak kali unsubcribe. banyak masalh laa speesh nehh. dulo, time firsttime join, ramai gila yang join. aku rasa speesh time tew maket gila kot. since speesh berubah, dah slow. dah lama lama, lagi ah slow. time wujudnya speesh tweets. time tew baru aku nak up. nak tego tego en. haha :'D basic, speesher memang sweet gila. peramah, baik, tapi tak telepas ngan babi babi yang suka beep aku. haha! best moments, ramai member, ramai family angkat. at that time, semua leader mane mane team, abang angkat aku, kakak angkat aku. adik angkat aku semua comel comel. bestie aku jangan cakap punya ah beduyon. twins lagi ah ;'> memang best moment!

 tapi sayang, aku lost contact ngan semuaaaaa orang yang aku sayang kat speesh -.- sebab? number lama aku ngan hp hp nye sekali ilang :'( sumpah menangis doe. banyak contact kat dalam tew. haishh hope dapat jumpa lagi kawan3 aku kat speesh tew :'( dulo time baru nak up (bodobodolagi), aku kaki maki kot ;D haha XD taleh blah. semua kat speesh tweets aku tego. then perli3. pastew budak ni balas3, then gadoh. memang gadoh jelah aku at speesh. well, aku pena gado ngan taikotai KL. polamakk! KL noo. siap ajak aku turon KL. dia nak gadoh dia ah turon eng -.- haihh. tew cita lama. memang seksa ah. memang aku takan masok speesh lagi. aku tak buat salah, dia beep aku sampai lembik. aku lembik sebab aku taktahu apa salah aku. dorang pon terus menerus beep aku. haha. geng pikanoh. siapa kenal? sape kenal angkat rambott! waka waka -.- sorry pika, aku bukan bodoh sangat sampai nak malu an kau at sini :) soo, kat speesh jugaklah aku kenal erti 'remaja'. kat situ aku mula banyak pengalaman, banyak belajar kematangan. thanks a lot. even speesh buat aku retak hati banyak kali, aku tak kesah. that's ma 'first place' :')

kat sspeesh aku suka tuka nickname tiap kali renew, pena guna nick iyraMERENXtheMOVIE, laradulcineasapphire, iyrabunecca, roxca, and ape jadah lagi tah. yang maket nick tew ah XD ngahaha. tahpape an nick tew semua? apeku kesahh! bdak niw call aku iyra gilaa, sebab aku asik mencarutt je -.- sekarang aku dah slow :P kat speesh jugak, aku mula belajar erti cinta. or kata dasarnya 'sayang' -.- haha. gadoh kat tweets macam sial. gadoh ngan bf jeh kot. sampai nangis3 aku kene buat ngan budaktew, kan ichi? hakhak. ichi bengongg ;D hahak. amiel. aku rindu dia. kat mana dia sekarang :'/ haihh. takpelaaaa, aku dah lupa semua yang menyakitkan hati kat speesh :') aku akan bawak best moments dari speesh kat mane mane je :'> hikhik. aku ingat lagi yang aku tak tido satu hari sebab speesh je. on that time aku online guna hp je. 24 hours ngan hp aku. haha. memang gila ah. sanggop tak tido! haha. aku banyak habiskan kredit ngan speesh je. sekali renew, rm1.50 ott. tew tok seminggu. ti dah expired, dia suroh renew lagi. denga cita, sekarang rm3.00 dia cekott. haha :P  speesh is the best for me :') Setaun ngan speesh! rindu speesh, rindu nak speesh orang, nak accept, nak like, nak komen gamba orang, nak bebel kat tweets, nak plod, nak maki, nak share masalah kat tweets, nak buat blog, nak pm semua orang suroh komen, hm :')