AKU BENCI KAU BODOH

Me :)



MISS LOW PROFILE

  • Syaira 
  • Iyra forshort
  • satulime
  • Kluang, Johor
  • from negeri sembilan
  • suka makan
  • suka memerhati perangai orang
  • suka shopping
  • suka fashion
  • suka meowmeow
  • suka laman sosial *facebook, moko, speesh, mlife, bots, friendster, blogger.
  • suka music
  • suka cokolat
  • suka gadget
  • suka awek comel dan cantik :P
  • suka jejaka tampan dan handsome xP 
  • suka membebel
  • suka jalan jalan
  • suka warna yellow, white, pink, ijau picang, grey and red!
  • suka kawan kawan
  • suka tgk kakak cantikk
  • suka buat sesuatu yg baru/ gila
  • seorang yang penakut :'/
  • sedikit berani
  • pemalu >< 
  • ketawa jadi amalan
  • menangis jadi jiwa
  • merajuk jadi amalan
  • terasa jadi adat
  • mengata orang jadi kesungguhan
  • edit edit jadi hobi XD 
  • taksuka kena marah 
  • taksuka kena pinggir :'(
  • taksuka belajar sampai pening -.-
  • taksuka kena caras
  • taksuka budakbusukk
  • taksuka budak tenyata bajet
  • taksuka org cakap pasal 'hot'
  • taksuka kena tinggal
  • taksuka kena palau
  • taksuka taksuka taksuka! banyak lagi.
aku memang suka maki orang. orang cakap kalau pakaian sopan, apa? mulot baik? tak. mulot aku tak baik mana pongg -.- jangan risau, aku tak hipokrit. yah, jelas jelas aku cakap mulot aku ni JAHAT!! XD haha dulo aku join speesh, moko, gadohh je keje. jangan risau. sekarang aku dah low, aku dah cuci tangan. dulo tew sebab aku suka cari pasal. bodoh tew. sekarang dahtak taw! :D 

dulo aku ada RAMAI kakak angkat, abang angkat, adik angkat, mama papa angkat. sekarang? aku baru tahu. buat apa ramai ramai. buat pening kepala. buat masa sekarang, aku just ada 3 abang angkat yang penting sahaje. yang salu tego aku, yang baik lah. Amer, Idzni, Wan Oxer and Wan Izwan :'> kakak? ah malas nak cita. haha :P adikk? ade lah dalam dua tiga olangg.

dulo aku suka pemainkan hati lelaki :'< soooo sorry doubt. sekarang, tidaklagii :'D aku just pileh yang bebetol aku sayang, yang aku rasa dia boleh buat aku happy. yah, aku soo choosy. muka pon aku tgk jugak kot. haha. choosy an an? puii. tahniah lah sape yang pernah buat aku happy and nangis sebab sakit hati. thanks lah. ingat, aku takan 'tolehbelakang' lagi selepas lepaskan korang -.- haha. thats me. aku hargai pengorbanan anda semua. yess. 

kay lah, baiii :P