AKU BENCI KAU BODOH

PMR Feverrrrrr :'/




Hello, page ni about PMR :'/ kau tahu apa? tarikh harini satu haribulan sebelas duaribusebelaaaass :O haaa. aku PMR empat haribulan sebelas duaribusebelass :'S apa aku nak kata dah? memang dah tahap CRITICAL ouhh. aku suka sangat. kau tahu sebab apa?

  • aku kurang semangat
  • kurang study
  • low in math, geog and sejarah -.-
  • low supporter
  • ade masalah besar ngan member
  • cikgu? err
  • befoyafoyaaaaaa lagi
  • still onlinee!!
  • abang aku tekan gila otak aku :)
seeeeeee? apa yang aku tak takut nyaa oh? :'S banyak alasan sekarang. yah, semalam aku pegi solathajat kat sekola XD well, nak dapat an tips ah en. aku denga jee, khusyukk :'P dia cakap, the first key is, FAITH ON GOD :) hubungan aku kena baik dengan Allah. yess. kalau point ni je aku dapat lepas, aku kene study siket jee lagi. depend lah, kalau hati ikhlas, dapat lah. haaa :) 


aku tahu yang aku bukan budak baik mana pon. aku salu jugokk buat hal, tapi ni niat besar aku. first, aku nak happykan family aku especially father aku. dia nak sangat aku masok asrama. dulu aku mampu masol asrama, just aku malas. and sekarang aku rasa point aku nak masok asrama pon, jauhhh sangat :( salah pileh kawan kot. hm. takpe. aku terima semua. salah aku jugak. hm. and second, aku nak happy kan arwah mom aku :( aku nak do the best untok arwah mom aku. teacher semua ada cakap, do your best, even bukan untok yourself, just do it for your late mother. belinang air mata aku dengar dorang sakap T^T start dari situ, semangat aku begelora gila nak buat yang terbaik. thanks teachers :'> 

lagipon, aku rasa PMR this year senang kot :D haaaaha XD trial punya ah susah. PMR sure senang ;D *nak ilangkantakot* hee. hope lah JPM buat solan yang senang-senang! wuekkkk, if susah, aku jerit satu dewan tu bagi satu sekola denga -.- haaaa tengokk ah kau! XD bengong~ 


okay, aku rasa ni aku last online kot. kot lah kan. abang aku bagi aku limit dah. takan bagi aku online. cissina -.- tapi ni tok kebaikan aku jugokk. ahaa. aku target nak study and study jee :) hope aku boleh buat an. and, aku nak pokos at pmr jee. kalau boleh lah ken :'/ ni target jee. haihh. aku sure, after pmr, sure aku demam wokk! hm, redhajelahh~ aaaaaa tak sabo pulak nak pmr ;DD


soo, aku nak mintak doa korang lah. supaye aku dapat jawab, otak aku tak pening and aku dapat result yang okay. aku lulos semua pon jadikk. haha :P doakan tahuu! aku excited ni ;D haha to budak PMR calon yang lainggg, good luck okay! jadikan PNR 2011 jadi yang terbaikkkk! ngaha, kalau boleh. enough for this page, kbaii. 143 <3







IYRA <3