AKU BENCI KAU BODOH

father? i love you lah :'( but why you do this!

heishh aku sakit hati lah ngan father aku nehh. yah, aku memang bukan anak yang terbaikk. tapi aku hormat dia pew? memang, kita takboleh nak burukkan father kita. aku pon takde niat nak burukkan father aku ekcely. aku sayang dad aku gila gila. dia orang pertama yang aku sayang kat dunia nih. well, mom aku dah lama takde. kalau mom aku still ada, aku rasa tak jadi macam ni :( dad aku lah jugak yang selama ni support hidop aku, even dia pernah ngaku yang dia tak pandai nak show dia punya love kat aku. dia show love dia kat aku dengan cara marah3 aku, advice aku, bagi aku duit, bagi aku kelua sana sini with his permission only and etc. that's my father. yah, aku faham sangat. dad aku garang. thats why lahkan. it's okay dad, aku tetap sayang kau daddy!

apa yang aku geramkan nye, stepmom aku. even dia dah kawen ngan dad aku da dekat 7 years, dia masih taktahu hukum rumah tangga -.- memang lah dia pernah bagi aku makan, kasih sayang. at the same time, dia buat taik dengan aku. jujorlah, stepmom aku memang tak baik mana \m/ aptb. since dad aku ada konflik ngan family dia, dia terus pindah tempat lain. dah tak dok sesame satu rumah. jumpa bila perlu je. haihh. apa nak jadi? dah lah berdosa besar. yeah, aku tak layak cakap pasal dosa pahala, but, dah memang jelas ternyata nampak dia punya dosa -.- dosa dia, dia tinggalkan SUAMI dia! just imagine, tak tidor ngan suami 3 hari je pon, dah berdosa besar, tak cium bau syurga. apa lagi nak nampak sinar syurga -.- ni kan nak bayangkan dosa dia asingan tempat dengan suami! haihh. aku taknak buat macam tew kat suami aku if ada jodoh nanti :(

memang aku dah lama geram dengan stepmom aku tew. sepanjang 7 years, aku dah tahu cerita pasal dia dari A sampai Z! perangai dia, segalanya pasal dia. depan dad aku punya ah baikkkkk. belakang? haihh maki hamun aku, dad aku, family aku -.- dah kena beep pandai pulak nak berdrama, nangis bagaii. dia pernah tegur aku, ''tak guna kau solat kalau perangai sosial kau macam tew''. haihh, wtf lah kan -.- aku tak kesah sangat. itu cerita lama. na di bandingkan dia! solat pon jarang3. dah kena 'hempap batu' baru nak meraung. dad aku pn salu gadoh ngan pupan tew. kesian aku tgk dad aku mcm tew :'( tiap tiap hari dia ngadu at kitorang pasal perangai upan tew. tapi bila dah baik, amboii -.- becium pipi depan kitorang! wtf! aku rasa orang macam stepmom aku ni masih boleh berubah. just kalau dia besunggoh la kan. wtvr.  

well, aku ngan abang aku ashik cakap pasal dad aku jea. ekcely kitorang tak kutok, just nak piker , kenapa dad buat macam tew. imagine, dia yang pergi tempat pupan tew, tidor sane. yang aku and abang aku kat rumah ni? makan tak makan. ada pulak dia nak pk. pk pon ade lahh, beli beli makanan gitu en. tapi kitorang tetap rasa yang kitorang ni di pinggirkan! yess. dia lebih kan isteri kesayangan dia dari kami. nak kata dah kena nasi kangkang, salah pulakk. berdosa. menuduh/memfitnah. haihh. aku just harap dad aku berubah. ceraikan perempuan anak 5 tew. dad, ramai lagi yang warakh lah :'( yang macam late mom T.T nak yang macam late mom! nak sangat! pleasse! kalau aku dapat macam late mom aku, aku akan buat dad aku happy :'(  mom, imy T.T

moreover, my dad dah berumur. aku sayang dad aku sangat sangat tahu? buruk mana dia kat mata orang, dia tetap dad aku. my big super hero, my holy giant, my best friend and my mr, everything :'( macam dia, aku ta tahu nak show love aku kat dia. yang aku mampu just buat apa yang dia suroh, buat dia happy, jaga hati dia. even aku pernah gagal. dad, please make the best choice in your life T.T